Ştiri site

Ajutor resetare parolă portal

de către Cristi Etegan-

Din cauza faptului că mulți studenți au ajuns deja în anul al treilea și abia acum încearcă să acceseze platforma, sunt necesare anumite explicații despre cum se poate accesa platforma chiar dacă am uitat sau nu am reușit să primim datele de logare atunci când s-a creat contul.

În primul rând, trebuie făcută diferența între portalul pentru cursuri și portalul Evidența Studenților, care sunt entități diferite, cu useri și parole diferite.



Pentru portalul pe care vă aflați acum, https://s139.central.ucv.ro/idportal/, ați primit (trebuie verificat în timp util și în SPAM) la momentul respectiv un email cu datele de logare. Adresa de email pe care ați primit datele este cea pe care ați trecut-o în fișa de înscriere. Aceeași adresă este folosită și în portalul Evidența Studenților, dacă nu ați schimbat-o între timp la Secretariat.

SITUAȚIA 1 - nu mai știm adresa de email pe care am declarat-o la înscriere sau nu mai avem acces la ea


Dacă nu mai știți adresa de email, o puteți afla din portalul Evidenta studentilor, încercând să resetați parola:

Așa puteți afla emailul care este folosit atât la Evidența Studenților, cât și la Portalul de cursuri. Dacă nu mai puteți să o accesați fie trimiteți un email la admin.id@feaa.ucv.ro / cristi.etegan@gmail.com (ultima garanteaza citirea la orice oră), fie cereți la secretariat să vă fie modificată adresa de email în baza de date.

Odată ce ați aflat adresa de email, puteți să vă recuperați parola din Portalul de cursuri.


SITUAȚIA 2 - Cunoaștem / Am aflat emailul din portalul de cursuri / Administratorul ne-a confirmat că avem emailul corect înregistrat.

Se accesează pagina portalului:


intra la adresa
sau
acceseaza direct pagina de logare


Folosim al doilea camp - cel cu adresa de email pentru resetarea parolei


veti primi un email cu un link pentru resetarea parolei.
Atenție, verificați și în SPAM. Dacă mesajul a ajuns în SPAM, mutați-l de acolo, pentru ca următoarele mesaje să nu mai ajungă acolo.

Succes!

Anunt actvitate portal cursuri

de către Cristi Etegan-

Dragi studenti,

In aceasta perioada se efectueaza translatarea grupelor de studenti in anii superiori si asignarea acestora la cursuri.

Studentii din anul I  vor primi, in zilele urmatoare, pe adresa de email institutionala (@student.ucv.ro) un email de la platforma cu numele de utilizator si o parola temporara, pe care o vor schimba la prima logare. 

Atentie!

Desi adresele de email coincid pentru ambele platforme, Evidenta Studentilor si Portalul de cursuri sunt entitati diferite, aflate la adrese diferite. Asa ca veti avea parole diferite pentru acces.

Cititi ce face fiecare platforma aici: 

http://feaa.ucv.ro/one/index.php?option=com_content&view=article&id=2842&Itemid=1404&lang=ro

Nu incercati sa va logati cu parola de la Evidenta studentilor la Platforma Moodle de cursuri, evident ca nu va merge. La crearea contului veti primi un email de la platforma. Cautati si in folderul SPAM, daca veti gasi emailul acolo bifati ca nu este spam si mutati-l in INBOX, ca si urmatoarele emailuri sa fie corect etichetate.


Succes in noul an scolar!


Teme mai vechi...