Din cauza faptului că mulți studenți au ajuns deja în anul al treilea și abia acum încearcă să acceseze platforma, sunt necesare anumite explicații despre cum se poate accesa platforma chiar dacă am uitat sau nu am reușit să primim datele de logare atunci când s-a creat contul.
În primul rând, trebuie făcută diferența între portalul pentru cursuri și portalul Evidența Studenților, care sunt entități diferite, cu useri și parole diferite.
SITUAȚIA 1 - nu mai știm adresa de email pe care am declarat-o la înscriere sau nu mai avem acces la ea
Așa puteți afla emailul care este folosit atât la Evidența Studenților, cât și la Portalul de cursuri. Dacă nu mai puteți să o accesați fie trimiteți un email la admin.id@feaa.ucv.ro / cristi.etegan@gmail.com (ultima garanteaza citirea la orice oră), fie cereți la secretariat să vă fie modificată adresa de email în baza de date.
Odată ce ați aflat adresa de email, puteți să vă recuperați parola din Portalul de cursuri.
SITUAȚIA 2 - Cunoaștem / Am aflat emailul din portalul de cursuri / Administratorul ne-a confirmat că avem emailul corect înregistrat.
Se accesează pagina portalului:
intra la adresa sau acceseaza direct pagina de logare Folosim al doilea camp - cel cu adresa de email pentru resetarea parolei |
Succes!